2012. május 1., kedd

Fertő tó

Április 30-án délután vonattal elutaztunk Fertőszentmiklósra. Innét estig elkerekeztünk Sopronba, hogy másnap körbetekerjük a Fertő tavat.

Filep Dani szülei láttak vendégül bennünket a soproni bencés házban. Az éhes farkasként megjelent csapatnak fejedelmi vacsorát készítettek. Köszönjük!!!!

Kecske-templom (Sopron)

Káptalanterem (Sopron)

Sopron

Hétfőn este kicsit még sétálgattunk a városban, de aztán mindenki nyugovóra tért, hisz 5.45-kor keltünk, hogy időben elindulhassunk. Az osztály fele a szabad ég alatt akart aludni, míg a másik fele az ókori romok tövében...

Defekt (1.)

A tavat körbetekerve megtettünk 138 km-t. Volt vagy 4 defektünk, egy láncszakadás, pár (jó pár) eltévedés, bukások... stb.

Magyar-osztrák határ

Ruszt

Fertő tó

Útközben megálltunk fürödni is, hisz volt vagy ezer fok.

Kedden délben Incze Dani szülei hoztak nekünk ebédet. Mindenki annyit evett, hogy alig tudtunk elindulni. Nagyon finom volt a kakaós csiga is, amit Dani húga készített anyukájával. Köszönjük!!!! Megmentettek minket az éhhaláltól...

Kattints a képre!

Fertőd

Este még épp elértük a fertődi vonatot. Mindenki megkerült, de persze a győri buszunkat lekéstük...

Az osztály fele még a pannonhalmi utat is bevállalta (+ 20 km)